>

buat duit dari rumah?

Pages

Monday 23 April 2012

selangkah ke depan

Kini gemilang itu semakin pasti ku genggam
Gemilang suara keyakinan kian dalam
Gementar harus jangan
Jiwaku harus bertenaga
Mungkinkah di sini menjadi realiti


ya bunyi kak jac blagu ddngar ku tek..semengat kin nait,hehe..mudahan jak apa yg ku harap thun tk smuanya makbul uols..hehehe..lelah aku brekot jauh2 dri kloarga nk ncarik rezeki n ncoba nasib d tmpat urang,dsruh balit..nk kah down nyawa ku dpolah gya..emmpphh~~xnyaman kowh nywa ku mn dsuroh gya..bukan ku xmok..p...aku..aku..aku dah..errmmmm....aku dah feeling2 nak netap ctok jak kowhh,nak nukar status tek kononnya..haishh..xlh gya,aku dh ncerik slesa kerja di tmpat urang,dhla xperlu bayar sewa,kerja snang,aru mbulak aku boleh mukak 2 3 bisenes eh di ctok..waaaaaaaa..please,trust me ok??once in my life,let me do anything that i want!

bukan kmk xsayang kowhhh.kmk mok bdikari bhaa...mn xdlepas ikan ke aek,ney kita tauk nya boleh brenang kh sik..gya juak kmk.. :( sob!sob! (aih,ko tek anak ikan kah??)

lmak2 aku diam tmpat urang tk,ndak pndey nk renah..p ya lh tek...x juak kurs2..
                                                                 leput jap

azam ku thun tok..heheh..masok bulan brapa bk nk masang azam..*very the unique okayyyyy 
mstilh mk thun tk rezeki ku mur2,mk impian ku ya jadi thun tok juak..hehehe..kkya,pling hotsetappppp skali ku mok adalah..aku nk kmpul duit key ku ambik dgree next year.amin2..insyaallah..

mejin juak ku tek,drik aku makey baju klebar,topi pepeh,ngmbak dgree klua dri dewan haruslah feeling ala2 div gyaaa


xsalah kita nk brangan..asal btol n ada faedah..kdg2..angan2 tk jadi inspirasi u knowww...sak utak mkey gne nk dptkn smua gya jak..x nk jd ala2 pak pandir..kan? :))

terima kasih◦"̮◦みaツみaツみa◦"̮

No comments:

Post a Comment

mereka yang mendoakan farra bahagia & kaya (•ˆ⌣ˆ•)