>

buat duit dari rumah?

Pages

Tuesday 4 June 2013

entri basik bersama slimwhizz

**last entri on 17th april..bermaksud sebulan lebih xda BW,molah entri,join GA & else..
uols drop jak link di bahagian box komen & cbox untuk BW..tq!


ENTRI 26 MEI 2013/AHAD/11.22A.M

aritok 1st time ncoba slimwhizz setelah sekian lamak becarik ngan produk untuk men'negatifkan kehadiran lemak dalam badan especially di zon perut and paha.
ngekot kata coach saya,nya madah minum sepaket awal pagi time perut gik kosong..
lalu saya tek berbukak kaunter pertanyaan di malam hari marek..

saya : apa effect mula-mula makan ya datin oh?

datin : effect nya ka?ktk akan ncerik asa nak u'uk jak,ktk knak minum banyak aek sebab nya nak muang segala lemak/toksin ya melalui cici ngan u'uk. :p

saya : owww..k2..ada pantang makan/minum sik?

datin : sikda..lansung sikda pantang larang..cuma ktk kenak kerap makan dalam kuantiti sedikit sebab slimwhizz ya banyak u'uk,kakya nya molah kita nak nganyang selalu.

saya : lain2 ada sik sis?

datin : time u'uk ya nak,ktk boleh nangga bah lemak2 ya keluar..hahaha!

saya : sik lah kmk nak nilit time u'uk yaaaa -.-"

nak lain2 sik perlu lah cerita..sekadar nasihat biasa jak antara coach & pengguna..haha
*p/s : coach i ya,kalah model uols..cantek berderap!sies iols madah
**p/s : story mory antara kmk duak ada yang diubah mengikut kesesuaian pembaca :p


effect 1st day yang saya dapat apa??
dari pukul 7.30 lekak minum ya,gik okay lah..sikda ngeruit apa..
dlm pukul 8 lekak breakfast perut dah mula asa ngerodak tapi sik sakit..bebual jak asa
sampeylah pukul 10 perut ngerodak jak..2 3 asa u'uk ya nak kelua,nang nyeksa nyawa mena nahan..
pukul 11 suku gya,haaaaaaaa...time ya lah ngedate ngan En.Jamb,p sik lamak lah..lancar jak..hahahaha :D
aek suam kenak banyak minum untuk mengelakkan dehidrasi * bagi saya lah* setiap satu jam..
time nulis entri tok pun tengah nahan perut bebual,ngerodak,hangol and lain2 gik

sik sabar nak nangga body saya solid molid gitew,dapat ngalah akak beyonce :3
tujuan utama semestinya nak njaga kesihatan iols,sik lah kelak dudi ari umo baruk 30 dah kedak 40 baruk nak melabor duit nak..opsss,taknak tau.mintak jauhhh
diharap produk tok sik mengecewakan saya lah..sambil ya saya merik detail2 yang ada pada slimwhizz untuk ktkorg..





terima kasih◦"̮◦みaツみaツみa◦"̮

No comments:

Post a Comment

mereka yang mendoakan farra bahagia & kaya (•ˆ⌣ˆ•)